Sunday, January 10, 2010

هرکس آنچه را که دوست می‌دارد ویران می‌کند


10 comments:

Anonymous said...

این حرف خیلی عمیقه، اما کاش از پیغبر بودن دست برداریم.
درخت ابدی

Anonymous said...

این جمله به دلم نشست
میشه توضیح دهید چرا این جوریست ؟ از قصد است ؟ و ریشه اش چیست ؟
ممنونم - سروش

nazanin said...

و همچنین ویران می شود

رضا سرمست said...

سوفیا بالاخره جولی و جولیا رو دیدی یا نه؟

sophie said...

خوبی؟
نه نیافتم

رضا سرمست said...

من گرفتم ولی هنوز ندیدمش.خواستی برسونم. اس ام اس بهت نرسید؟

sophie said...

شرمنده سایلنت بود الان دیدم اسمس رو.
راستش نه این کارها رو هیچکدوم شناختی ازشون ندارم.«عیش و نیستی» قبلن یکبار اجرایی ازش دیده بودم و متن عالی یه ولی نمی‌دونم کارگردانی ایرج راد چی دربیاد؟
کار پارکینگ تالار وحدت (از لهستان) هم شاید خوب باشه. پارسال یه کار از لهستان همونجا دیدمـ(اسم کارگردانش یادم نیست. شاید همین باشه که امسالم هست) خیلی خوب بود.

Anonymous said...

من بابت جمله ی دوم کامنتم که بی منظور بی ربطه، عمیقا عذر می خوام. این رفتار شاید ریشه در خودویرانگری داشته باشه
درخت ابدی.

sophie said...

نه دوست عزیز خواهش میکنم

Anonymous said...

سوفیا... این پایان ماجرا نیست. درد لایه هایی داره. و درد من درد یک کودک دبستانیست. دردناکی... رنجورم.