Wednesday, March 10, 2010

بوسه‌های ربوده


11 comments:

داوود آتش بیک said...

چقدر این بوسه های ربوده شده را دوست دارم. مخصوصا این یکی را :

http://2.bp.blogspot.com/_XB8tCVCfNrA/Sx6n10f2M4I/AAAAAAAAAiA/O8bVSjIbelg/s400/tumblr_krh7mo4R6H1qzmzpao1_500.jpg

sophie said...

سلام دوست عزیز
لینکتون کردم

وحید جلالی said...

مال فیلمی چیزی است؟راستی می خواستم نظرتان را راجع به عیار 14 بدانم.ممنون

sophie said...

نه اگر عکس مال فیلمی باشد زیرش مینویسم.
عیار ۱۴ را ندیده‌ام

درخت ابدی said...

سلام. خوشگلن. چه نوبتی هم همدیگه رو می بوسن

sophie said...

؛)))

nazanin said...

قشنگه

Brief Encounter said...

این شعر پروانه تون عالیه
منو یاد استیو مک کویین انداخت

آره حتمن برین قلعه رودخان

sophie said...

وبلاگ شما عالی‌تره
الان دارم پستهای قدیمیت رو میخونم و لذت می‌برم

Brief Encounter said...

خوب منم چند وقتی هست که وبلاگتونو تو گودرم دارم

آل پاچینو، بیداری ها ، پل شریدر
سوخوروف که دربدر دنبال کشتی نوح شم
و البته پاریس تگزاس که هنوزم درگیرشم
با اون موسیقی شاهکارش
اصن این فیلم از تیتراژ عالیه
یادمه شبی که دیدمش طاقت نیاوردم دوباره نشستم دیدمش از اول
منم وبلاگتونو دوس دارم خلاصه

فقط یه سووال خیلی مهم
من دنبال تور کویر و بیابون گردی می گردم پیشنهادتون چیه؟
بعد اینکه کویر مرنجاب کجاست و چجوری میشه رفت ؟

sophie said...

خب من فقط کلوب بچه‌هایی که خودم باهاشون سفر می‌رم رو می‌شناسم. یه سر اینجا بزن
http://www.cloob.com/clubname/safarclub
تا جایی که میدونم برای عید یه برنامه طبس و کویرهای اون اطراف دارن. کلوت‌ها در اطراف کرمان هم من رفتم خیلی خوب بود.
اینم ببین
http://www.irandeserts.com/default.htm
مرنجاب نزدیک کاشانه در اطراف آران و بیدگل.
حالا شمام تور قلعه رودخان و ماسوله ارزون و خوب اگه سراغ داری معرفی کن
؛)